Morgon-PW

God morgon fina ni! Hur mår ni? Jag mår ganska bra! Idag är jag inne på min fjärde sjukvecka men nu börjar jag äntligen må bra igen. Därför tänkte jag att jag skulle försöka komma igång lite försiktigt med träningen så klockan 7 idag gick jag och Sebastian ut på en 45-minuters powerwalk. När vi väl kom ut upptäckte vi dock att det regnade så det var lite jobbigt men det var bara att bita ihop.
 
Denna veckan har vi inventering på jobb så jag kommer jobba varje dag denna veckan. Det kommer vara oregelbundna tider, någon dag kommer jag börja jobba klockan 8 och någon dag kommer jag jobba till midnatt. Så om ni undrar varför jag kommer vara lite frånvarande så vet ni varför. Examensarbetet blir lite lidande men jag får helt enkelt jobba hemifrån den lilla tiden jag inte på jobb. 
 
Hej mitt vinterland! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0