Paulúns granola

Igår hade jag ingen lunch med mig till jobbet och istället för att köpa med mig mat köpte jag yoghurt och Paulúns nya granola som jag velat testa. Jag brukar ju alltid göra min egen granola men tänkte att det kunde vara kul att testa någon av Paulúns nya. Det har kommit ut tre granola-smaker och jag valde att testa kakao och hallon. För att inte vara hemmagjord var den faktiskt god, men min är såklart godast :) Men ibland orkar jag inte göra ny müsli så då kommer jag nog ha denna som alternativ. Vill gärna testa de andra smakerna också. 
 
Förresten så har jag ordnat en ny kategori till er! Den heter Produkter och där har jag samlat alla matprodukter som jag skriver om/tipsar om. Klicka gärna in och kika :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0