Tre-rätters

Hej bloggen! Det var en tung dag på jobbet igår då jag var väldigt trött och sliten från gårdagen, men det gick bra ändå. Min farmor, farfar och kusin var nere från Kalmar och hälsade på i helgen och hela familjen skulle äta på Bullen tillsammans igår. Jag och Sebastian var redan bortbjudna så vi träffades på Bullen tidigt så att vi kunde vara med på en förrätt iallafall innan vi behövde gå. Efter förrätten mötte vi upp Andreas och Hanna i Lund för att ta oss hem till David och Sara där det bjöds på god tre-rätters, god dryck och spelkväll. Det har blivit många tre-rätters för oss denna veckan, snacka om lyx ;) Det har varit lite för mycket alkoholintag för min smak de senaste dagarna, men det har varit väldigt trevligt! 
 
Jag lägger strax upp recepten på min tre-rätters från i torsdags :) Här kommer några (inte så roliga men ändå) bilder från helgen. 
 
Någon ville fylla mig...
 
Mysan var också med på middag 
 
Törstig 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0