Valentine's day

God morgon! Och glad alla hjärtans dag :) Jag bryr mig väl egentligen inte så mycket om alla hjärtans dag för givetvis visar jag och mina nära varandra kärlek alla dagar året runt, men jag ignorerar inte dagen för det. Jag tycker att det är lite skoj att göra något av det. T.ex. gjorde jag en alla hjärtans dag-frukost till mig själv imorse och jag kommer väl lyxa till det lite extra ikväll till mig och Sebastian. Sebastian är iväg några dagar med jobbet och kommer hem ikväll, så det blir en sen middag när han kommer hem. 
 
Igårkväll mötte jag upp min vän Alexandra för att ta EN öl på Lilla torg. En öl blev två och två öl blev tre och det blev midnatt. Jag var liiite trött imorse när klockan ringde 6.30. Jag var hos läkaren imorse och jag blev återigen påmind om varför jag aldrig går till läkaren - de kan ju ändå inte hjälpa mig! Jag har ett virus och råden var: ta det lugnt, ta alvedon, drick te och träna inte. Jag kunde få hostmedicin om jag ville men den kan jag inte ta på dagarna då det är morfin i och man blir jätte trött. Så det är bara att leva med det och hoppas att jag blir frisk SNART.  
 
Nu sitter jag på skolan för examensarbeteplugg och vi försöker ta oss igenom de hinder som uppkommit så vi har det lite tufft, men det ska nog gå vägen. Vi hörs sen! 
 
Alla hjärtans dag frukost: rosa kvarg- och yoghurtblandning med proteinpulver jordgudd & vit choklad. Toppad med färska jordgubbar och kokos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0