Yesterday

Heeej! Jag vet att jag skrev igår "vi hörs sen" men jag räknade inte riktigt med att det skulle ta 4 timmar att laga middagen och göra mig iordning :P Vi hade en såå mysig kväll igår och maten för supergod förutom att köttet blev lite överstekt, det där med kött är inte riktigt min grej. Sebastian kom hem halv nio efter att ha varit bortrest med jobbet, och då hade jag lagat tre-rätters, klätt upp mig lite extra och gjort det mysigt här hemma med tända ljus, rosa godis, cheez heartz (ostbågar är det bästa Sebastian vet i hela världen) etc. Vi deckade dock tidigt efter några glas rödvin :P Man kan ju såklart lyxa till det vilken dag som helst, vilket vi också gör, men det passade ju bra att Sebastian hade varit bortrest OCH att det var alla hjärtans dag :)
 
Nu ska jag iväg till jobbet och direkt efter jobbet ska vi hem till Michis för personalfest så kikar jag inte in en snabbis ikväll så hörs vi imorgon. Imorgon ska jag försöka lägga upp recepten från middagen också :) Sålänge får ni nöja er med dagens frukost!
 
Banan- och blåbärspannkaka gjord på ½m mosad banan, 1 ägg och ½ dl blåbär, toppad med kvarg blandat med proteinpulver vanilj & skogsbär och en skvätt yoghurt. Och så lite blåbär på toppen :) Mums! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0