Zlatan vs. Messi

Hej! Jag har känt mig LIKBLEK ett tag nu och käftsmällen kom igår när Sebastian tog en bild på mig påväg till gymmet som jag tänkte lägga upp här på bloggen, men kunde inte lägga ut den för jag var såå blek. Därför stack jag och solade efter skolan idag, men blev måttligt besviken när de satt en maxtid för solning på 15 minuter :( Känner mig lite fräschare iallafall men behöver nog en solning till! Senare blev jag bjuden på hemmagjorda hamburgare av mannen, så sjukt gott. Under kvällen har Sara varit här hemma och det var mysigt att umgås lite, jag har lite förträngt att hon faktiskt åker till Australien under en lång tid, på tisdag. Men jag träffar henne på lördag igen <3
 
Nu: Sverige vs. Argentina! Med andra ord; Zlatan vs. Messi. Till matchen har vi laddat upp med naturgodis och cola light :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0