2012-2013

Nyårsafton då, vi stängde butiken kl 15 och jag trodde att jag hade gått om tid hemma men det blev stressigt som vanligt. Maja och en annan vän kom hem till oss vid 18-tiden och tog en fördrink och vid 19 gick vi bort till vår vän Jennifer som bor 5 minuter bort där det var uppdukat för trerätters. Vi var nog ungefär 15 personer till middag och senare under kvällen kom fler folk och joinade festen. Strax innan midnatt gick vi till Operan för att räkna ner till tolvslaget med Malmös befolkning och titta på raketer, det var så mysigt. Efter det fortsatte festen och senare gick vi på efterfest som höll på till morgonen därefter. Vi var ganska slitna igår :P 

 

Jag hoppas att ni alla hade en trevlig nyårsafton och ser fram emot det nya året. Mitt 2012 började ganska jobbigt då jag förlorade en person ur mitt liv, men förutom det så har det varit en grymt år fyllt med kärlek från min älskade sambo som jag efter flera år älskar mer än någonsin, världens bästa vänner och familj. Jag sa upp mig från mitt gamla jobb och började jobba på Cubus där jag förutom att ha en grymt roligt jobb fått lyckan att ha underbara kollegor. Jag satsade hårt på träningen och började komma i form, vilket är något av det bästa jag gjort. Började mitt sista år på utbildningen och är snart klar. Detta och mycket mer har gjort året fantastiskt och jag tror även att 2013 kommer att bli ÄNNU bättre! 

 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandy

Snyggo JOJO!! <3

2013-01-02 @ 19:46:30
URL: http://sandylindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0