24 seven vs. SATS

Hej! La precis märke till hur mycket klockan är, var tog alla tid vägen? Hur som, när jag och Sebastian slutat jobba kom Mange och hämtade oss och vi åkte till SATS på Entré. Jag körde ett axel- och magpass med lite löpning som avslut. Vi tränar normalt sätt på 24 seven men har haft en tanke om att byta gym till SATS och tänkte att det därför skulle vara kul att testa. Vi tänkte även testa något annat SATS i Malmö för att jämföra. SATS är ju ganska mycket dyrare än 24 seven men efter att ha tränat där idag så tycker jag lätt att det är värt pengarna. Det var stort, fräscht och väldigt trevlig personal. De har även pass på alla gym, till skillnad från 24 seven som endast har pass på ett gym i Malmö. De har även spinning som jag gärna hade tränat. Det enda som egentligen talar emot är att vi bor i samma hus som ett 24 seven-gym och har flera runt omkring, men alla SATS-gym ligger en bit bort från oss. Det är inte jätte långt att gå men det tar ändå en stund och jag personligen tycker att det jobbigaste med att träna är att resa på arslet och ta sig till gymmet :P Är det då en bit bort så kanske man inte går dit lika ofta... Gud vad svårt!! Å andra sidan är vi ju lite sugna på att flytta och då kanske vi ska vänta med att fundera på gymbyte tills vi vet var vi ska bo. Vad säger ni? 
 
Jag och mina grabbar :) 
 
ÖHHHH vad är detta för sjuk muskel som jag skaffat mig?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0