Aminosyror

Köpte hem aminosyror från gymgrossisten idag och det blev faktiskt i tablettform. Jag hade lovat mig själv att jag skulle köra på flytande så att jag skulle få i mig mycket vatten eftersom jag är så dålig på att dricka om dagarna. Men efter att ha testat hur många smaker som helst och kommit fram till att alla är äckliga så har jag kört på tablettform istället. Och eftersom man ska få i sig 6 tabletter på en gång så blir det ju en del vatten ändå :P Det var ganska utplockat på gymgrossisten eftersom posten inte leverarat nu under nyårshelgen men jag lyckades haffa den sista BCAA 6000 från Gaspari Nutrition som enligt grabbarna på gymgrossisten skulle vara bäst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0