Bitter sjukling

Hej bloggen! Egentligen vill jag inte ens skriva något nu då jag vet att jag bara kommer att gnälla, och ingen vill höra på mitt gnäll. Så egentligen kan ni bara hoppa ner till min goda frukost så slipper ni mitt gnäll :) Men jag måste trots allt skriva av mig: jag är så sjukt bitter, arg, irriterad och trött på att vara sjuk!! Det känns som att jag bara har varit sjuk hela hösten och vintern och det håller på att ta kål på mig. Jag sitter bara hemma nu med ångest över att jag inte kan komma igång med examensarbetet och får dåligt samvete för Emine som jag skriver tillsammans med. Och mest av allt är jag arg för att jag inte kan träna. Just när jag blivit frisk och kommit igång med träningen så blir jag sjuk igen så att jag ska behöva börja från ruta ett igen. Jag håller på att bli knäpp! Så slut på gnället. Hur mår ni? Hoppas ni mår bättre än mig :) 
 
Frukost: hembakat bröd (recept kommer) med kalkon, keso och örtkrydda samt ost, gurka och örtkrydda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0