Bra start på dagen!

Hej hopp! Det blev en lång sovmorgon idag med, jag måste sluta med det haha! Det var en trevlig kväll igår med gamla klassen men det blev inte alltför många öl för mig så jag och Sebastian började dagen med en motionsrunda i parken. Tänkte faktiskt även gå till gymmet senare idag och testa köra ett styrkepass, det kan väl inte vara så farligt med lite hosta bara? Efter rundan i parken gjorde jag smoothie, något som jag väldigt sällan gör vilket är konstigt för det är ju så gott! Den var bombad med massa protein och nyttigheter så det blev en bra start på dagen. 
 
Har lite ärenden att göra i stan så tänkte duscha och göra mig iordning och ta tag i dagen! Har lite plugg att hinna med också... 
 
 
 
Smoothie gjord på banan, blandade bär, kvarg, yoghurt, äggvitor och proteinpulver jordgubb & vit choklad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0