Bye Sweden!

God morgon! Nu sitter jag och slänger i mig lite frukost men måste strax gå. 8.45 går tåget till kastrup och vid 11 lyfter flyget till Makedonien och huvudstaden Skopje! Där blir det shopping, god mat och fest fram till måndag :) Jag har aldrig varit där men Maja åkte dit första gången i somras och har varit där några gånger sedan dess så hon känner staden vid detta laget. Jag vet inte om jag kommer att ha något internet på hotellet eftersom det är Maja som bokat men om jag har det så kommer jag att kika in, annars får ni hålla ut till måndag :) Ni får ha en bra helg så hörs vi! 
 
Yoghurt- och kvargblandning toppat med hemmagjord müsli, quinoapuffar, mango och granatäppelkärnor 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0