Ett blogginlägg på begäran av Sebastian

Hej, nu lever jag! Sebastian sa för en stund sedan att jag var tvungen att blogga så att de som kikar in idag vet att jag lever haha. So here I am! Vi hade en trevlig kväll igår men som vanligt dagen efter så har jag legat utslagen hela dagen. Men jag älskar att kunna ligga i soffan framför serier hela dagen (och det får man om man är bakis), speciellt när jag vet att jag har en tuff vecka framför mig med hemtenta och seminarium. Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp träningen nästa vecka när det är ett par intensiva dagar med skolan... 
 
Maja och jag igår <3
 
Min dag i bilder. Bild 1: yoghurt varvat med hemmagjord müsli, kokosflarn och gojibär. Bild 2: Bianca har också slappat hela dagen. Bild 3: till middag blev det tacos (recept på tacokrydda hittar ni här

Kommentarer
Postat av: Anonym

det har varit lite tomt på sistone ;)

2013-01-13 @ 19:51:20
Postat av: Anonym

Bästishelg:)!!!

2013-01-13 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0