Golden Rose

Känner ni till märket Golden Rose? Jag tror inte att det säljs i Sverige så jag brukar alltid köpa med mig hem om jag är utomlands. Det är väldigt bra och prisvärt! Det säljs på vissa flygplatser, men har även egna butiker och säljs i kosmetikbutiker. Jag brukar mest köpa på mig massa nagellack men nu när jag var i Makedonien så köpte jag även med mig lite smink. Ångrar mig lite att jag inte köpte mer smink dock för nagellack har jag nog redan 20 stycken av från Golden Rose. Men det jag köpte är jag väldigt glad över! Som jag har skrivit tidigare så har jag på tok för mycket smink och det svämmar över i badrummet och finns inte plats för något annat. Måste hitta någon bra lösning eller rensa så det ryker om det. 
 
10 nya nagellack (vissa i nya färger och vissa i påfyllning av favoriter), ett grymt snyggt läppstift (läppstift är förresten sjukt underskattat, varför använder jag aldrig det?!), eyelinercompact foundation som jag tänkte använda som concealer, mineralpuder som var SÅ bra - vill aldrig använda något annat, samt två ljusa läppennor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0