Hemtenta: check! Nu: seminarieförberedelse

Boom! Då var hemtentan klar! Jag tappade hoppet ett tag men efter en dusch, lite naturgodis, te och skrivande i soffan så gick det till slut. Det hade kunnat bli en bra uppgift men det var dåliga oklara instruktioner och alldeles för mycket som skulle med på alldeles för få sidor. Med andra ord är jag inte nöjd med resultaten men jag gjorde vad jag kunde utifrån förutsättningarna. Men högre betyg än G får jag nog klara mig utan. Jag bantade ner min tenta kraftigt men till slut gick det inte mer, så den är lite längre än vad den fick vara men så får det vara. Imorgon är sista dagen på kursen och jag har ett restseminarium att avklara imorgonbitti, så nu går jag över till att förbereda mig inför det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0