Ingen träning idag :(

Tjoho! Idag har varit en soffdag. Jag skulle egentligen ha tränat mitt benpass idag men det blev inte bara drinkar med Maja ute igår utan vi hamnade på en fest och där bjöds det på tequila och ja, resten kan ni räkna ut själva. Och tro det eller ej men nu försöker jag bli människa igen för att köra igång igen. Puh, jag vet inte hur jag ska orka, jag börjar känna mig gammal. Men en kompis som bor i Frankrike är hemma i Sverige och det är välkomstfest för honom så jag ska såklart gå :) 
 
Jag har inte producerat mycket idag, inte ens gjort frukost själv haha. Jag åt dock en god frukost men den stod Sebastian för och nu ska han även fixa middag hehe. Vi hörs imorgon om jag lever ;) 
 
Maja och jag igår 
 
Oskar och jag 
 
Det fanns både tequila och piñata :D 
 
Idag fick jag frukosten serverad :) Finns crisp med skinka och keso, kaffe samt smoothie gjord på kvarg, proteinpulver vanilj & skogsbär, hallon, blåbär, mjölk, linfrön, fiberhavregryn och äggvitor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0