Spinning

Tjoho! Nyss hemkommen från ett spinningpass på SATS Malmö city med Maria och jisses vad svettigt och roligt det var! Eftersom att ingen av oss går på spinning så tänkte vi att det nog var bäst att testa ett kort pass, så vi körde ett 30 minuters pass. Och det var tuffa 30 minuter men vi båda två var överens om att vi hade klarat ett längre pass :) Jag kan tala om att mina ben har fått känna att de lever dessa två dagar haha. Nej, nu blir det tentaskrivande! 
 
Mysig väg till gymmet, mina nya benvärmare har kommit till användning och jag på SATS redo för spinning! 
 
Efter-träning-mat: kvarg blandat med proteinpulver vanilj & skogsbär varvat med blåbär samt Finn crisp med ägg och örtkrydda. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0