Träning och catch up!

Hej! Efter skolan begav jag mig till gymmet för ett axel- och magpass som avslutades med 3 km på löpbandet. Jag kände mig riktigt svag och har nog inte riktigt kommit tillbaka helt efter mina sjukveckor ifrån gymmet. Det är så trist när man inte orkar lika mycket som man brukar, men det kommer nog snabbt tillbaka. Efter träningen duschade jag och slängde i mig lunch för att sen träffa min vän Erna som jag inte träffat på hundra år och det var så roligt att catcha upp. Maja skulle egentligen också varit med men blev sjuk så hon fick stå över :( Efter fikan köpte jag en present till en vän och fick även skärpet från Lindex med mig hem, min storlek var dock slut så det fick bli ett stort skärp som jag får göra hål i. Fast då kanske ena änden blir för lång? Men åh... Oj vad många länkar det blev i detta inlägget förresten :P Ska strax börja med middagen, återkommer med resultatet :) 
 
Lunch: bönor (plockade bort de svarta och vita haha, ville bara ha de gröna haha), kyckling, fetaost, mozzarella och rivna morötter. Från salladsbaren på Hemköp :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0