Dålig start

Usch vilken dålig start på dagen jag har haft. Jag hade ställt klockan på 6.30 för att sticka och träna men jag kunde verkligen inte gå upp! Låg kvar i sängen till klockan 8 så nu har jag haft massor av tid hemma, vaknat tidigt och har ångest för att jag inte gick och tränade. Nu kan jag bara hoppas på att dagen blir bättre, ska kila iväg mot jobbet snart. 
 
En del av min frukost idag blev en snabblagad och nyttig "smörgås" med philadelphia, kalkon och gurka.
 
Nyttig smörgås:
1 äggvita
1 msk havregryn
1 msk valfritt mjöl
 
Vispa ihop ingredienserna och häll ut smeten på en plåt med bakplåtspapper. Sätt in i ugnen på 225 grader i 5 minuter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0