Days goes by

God morgon! Jag har knappt sovit en blund inatt (fullmåne??) men jag gick ändå upp när klockan ringde 6.30 imorse eftersom gymmet kallade. Det var dags för ett benpass och nu är det dags för jobb. 
 
Hur har er helg varit? Min har varit super! I fredags var vi ju på hippie/yuppie-fest i Falsterbo, jag jobbade på lördagen och var lagom sliten efter nattens bravader. På kvällen hade vi vänner över på middag (återkommer med  vad jag bjöd på och recept) och söndagen var vår lediga dag så då låg vi hela dagen och myste i parken, och kvällen tillbringade vi med Magnus med mat och film :) 
 
Hippie och yuppie! 
 
Parkhäng i söndags <3
 
 
Och så dagens frukost! 2 dl havregryn, 2 äggvitor och kanel stekt i kokosolja. Toppat med hallon och pecannötter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0