Helg!

God morgon! Sommaren bara fortsätter att leverera underbart väder, det är så himla härligt, trots att jag bara är inne i en svettig butik om dagarna ;) Efter jobb igår stack vi till Ribban beach club med vänner och drack rosé i solnedgång och sommarnatt. Vilket mysigt ställe det är alltså, man borde inte hänga någon annanstans i sommar än där. Ikväll ska vi fira vår vän Magnus som fyller år, blir nog firande hemma hos honom och sedan utgång. Imorgon vill jag inget hellre än att bara sovaaaa, men det ska bli 29 grader så man får väl njuta av det på sin enda lediga dag på en vecka :)
 
Anledningen till att jag kikade in här var framför allt för att dela med mig av dagens frukost, så här får ni det. Nu blir det jobb! 
 
Banangröt toppad med chokladröra och kokosflarn. 
 
Banangröten är gjord på 1 dl havregryn, 2 dl mjölk, 1 äggvita, ½ mosad banan och lite salt. 
 
Chokladröran är gjord på ½ mosad banan, 1 msk jordnötssmör och 2 tsk kakao. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0