Söndag!

Något som jag saknat när vi varit bortresta är mina frukostar! Så idag när jag varit ledig passade jag på att göra en riktigt god söndagsfrukost i form av nyttig pannkakstårta :) Goooott! Dagen har vi spenderat i parken och nu ska vi tvätta resten av dagen. Hoppas ni njuter av er söndag.
 
 
 
Vaniljproteinpannkakor toppade med kalorifri chokladsås, jordnötssås (bara att blanda jordnötssmör med mjölk), paulúns granola, mullbär och hallon. 
 
Vaniljproteinpannkakor
1 ägg
1 dl havregryn
1 skopa vaniljproteinpulver
½ msk fiberhusk
1 dl mjölk
1 tsk bakpulver
 
Blanda ihop alla ingredienserna och stek några små pannkakor i en panna, någon minut på varje sida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0