Fredag och morgonträning

God morgon! Tänkt att det redan är fredag, veckan har gått så snabbt! Jag ska strax bege mig av till jobbet, ska bara komma på vad jag ska ha på mig :) Var på gymmet imorse och tränade, det var dags för veckans andra benpass med fokus baksida idag och eftersom jag ska iväg direkt efter jobbet så fick det bli morgonträning. Det är iofs väldigt skönt att träna på morgonen eftersom det är så lite folk på gymmet då. 
 
Efter stängning idag ska jag och Sebastian ut och äta middag med hans familj, på Malmös bästa sushiställe; Chill out. Ahhh det ska bli så gott! Ha en fin fredag <3 
 
 
En stor portion med hallongröt (havregryn, vatten, hallon och vaniljpulver) fick bli dagens frukost. Gröten toppade jag med mullbär, gojibär, hasselnötter och kokosflarn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0