Jobba, träna, äta, sova!

Hej hopp! Trots att jag jobbade i över 10 timmar idag så gick dagen väldigt fort. Jag hade ställt in mig på att inte träna idag eftersom jag hade saker att ta itu med hemma, men Sebastian skulle gå och träna och vi behövde ändå hämta våra cyklar som stod på Värnhem så jag passade på att träna ändå. Det blev ett pass för ben med fokus framsida och nu är jag helt slut, kommer sova så gott inatt! 
 
Som ni har märkt är inte middagarna så roliga längre, detta eftersom vi har gått över helt till att äta "clean food", vilket kanske inte är så roligt för er eftersom det inte är några recept direkt. Men hoppas ni får inspiration iallafall! 
 
Dinner: ugnsbakad kycklingfilé med pesto, keso och babyspenat med balsamvinäger
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0