Kokoschiapudding

God morgon världen! Jag har blivit en sån himla sömntuta på senare tid, okej - ännu mer än jag varit tidigare. Det är helt omöjligt att gå upp ur sängen om jag inte sovit i minst 8 timmar. Så när klockan ringde efter knappt 7 timmars sömn idag så tog snooze-knappen över. Så jag hann inte riktigt med vad jag skulle denna morgon, men men. 
 
Sebastians pappa och syster är på besök från Peru och igår var vi lediga så då passade vi att ha en heldag tillsammans, vi tog de på en Malmö-tur och kvällen tillbringades hemma hos oss. Vi bjöd på hemmagjorda köttbullar, ugnsrostade rotfrukter och potatis, löksås och lingon till middag, rabarberpaj till efteråt och senare på kvällen även lösgodis. De verkligen älskade allt, förutom lakritsbitarna bland lösgodiset :P Tyvärr hinner vi inte spendera mer tid tillsammans för imorgon åker vi till Paris. 
 
Jag glömde såklart att ta bilder på maten igår så istället får ni dagens frukost!
 
Kokoschiapudding med hallon, riktigt spännande och lyxig frukost. 
 
Kokoschiapudding
1,5 dl kokosmjölk
2 msk chiafrön
 
Blanda ihop och låt stå i kylen över natten, lätt som en plätt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0