Sol <3

Hej hej! Vilken fantastisk dag det har varit! Tänk om vädret vore såhär varje dag, man mår så himla bra när det är så fint väder. Jag, Sara och Bianca har tillbringat flera timmar på ett urmysigt café mitt i Slottparken. Vi nöjde oss med kaffe men kakorna såg gudomliga ut så det måste man nästan testa någon dag. Påvägen hem "råkade" jag slinka in i några butiker och handlade en hel del fast jag egentligen inte har råd. Jag som bara skulle köpa torrshampoo och hårband, det gick ju bra. Hittade även ett par supersnygga skor men jag lyckades låta bli! Mannen är borta ikväll så jag tänkte försöka ge mig på det där med egentid... 
 
 
Vår mysiga dag i Slottsparken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0