8 mars

Hej fina <3 Idag är en bättre dag! Eller tja, det känns ju inte jätte bra att jag ska jobba hela dagen när jag egentligen behöver skriva på examensarbetet men men. Jag har ju inte ens haft tid att blogga om proteinkakan jag bakade häromdagen eller allt fint jag shoppat, måste hitta tid till det :)
 
Idag är det inte bara internationella kvinnodagen utan även min mammas födelsedag. Jag har bjudit hem familjen på middag för att fira men det blir inte förens imorgon då jag slutar sent idag. Igår var jag på jakt efter födelsedagspresent men det gick inte så bra, så jag ska försöka hinna köpa något innan jag börjar jobba. Efter jobbet idag blir det en sväng in på systemet och matbutiken för att handla inför imorgon, måste även förbereda lite inför middagen men jag hoppas kunna hinna med att spendera fredagskvällen på gymmet också :) 
 
Kvarg- och yoghurtblandning toppad med apelsin, linfrön och solrosfrön. Hemmagjorda knäckebröd med stekta ägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0