Chokladgröt

God morgon! Sitter i skolan och idag är tanken att vi ska bli klara med det grova för att kunna skicka in arbetet till vår handledare så att han kan läsa igenom det för att vi ska hinna ha tid att ändra innan inlämning. Och i eftermiddag ska jag klippa mig! Det ska bli sååå skönt, mitt hår är verkligen jätte slitet. 
 
Vi provsmakade inte raw-brownien igår men jag har med dem till skolan idag så återkommer med resultatet :)
 
Chokladgröt, hallonkvarg (mosade hallon blandat med kvarg) och kokosflarn
 
Chokladgröt
1 dl havregryn
2 dl mjölk
1 msk kakao
En nypa salt
3 msk kokosflingor
1 mosad banan
 
Koka gröt på havregryn, mjölk, kakao och salt. När gröten är klar, rör i banan och kokos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0