Dålig start

Hej! Har äntligen kommit fram till skolan, kom ner till min cykel imorse som hade fått punka så jag har haft en bra start på dagen :P Efter helgledigt är det nu dags för examensarbetet igen, vi har kommit en bra bit på vägen, är klara med det mesta i litteraturgenomgång, teori och metod så nu återstår resultat, analys, teoretisk tolkning, slutsats och diskussion. Det känns som att vi är bra i fas till inlämning den 18 mars. Vid fyra-tiden ska jag träffa Mange och Sebastian för att sticka till gymmet tillsammans, är grymt taggad! Var sugen på att träna hela dagen igår men avstod eftersom jag druckit dagen innan så idag är jag extra taggad. 
 
Punkaaa :(
 
Keso- kvarg- och yoghurtblandning (så jävla gott, tröttnar aldrig), toppat med paulúns granola, banan och varma mosade hallon 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0