Energi!

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår strålande! Opponeringen gick som sagt bra, kom hem och tog en liten powernap och efter det fick jag massor av energi som jag gjorde av med på gymmet. Idag dödade jag ben och mage :) Gjorde om passet lite då jag tog bort några övningar och lade till några nya som PT:n visade. Nu är ju egentligen tanken att jag ska äta myyyycket mat i form av protein och kolhydrater men Sebastian är inte hemma ikväll och jag är inte jätte pepp på att ställa mig och laga kött och potatis till mig själv :P Därför blir det frukostmat ikväll, men innehållande protein och kolhydrater! Har även hunnit med att baka lite så i ugnen står både bröd och nyttiga muffins gjorda på nytt recept, håll tummarna för att de blir goda :) 
 
Kolla in den coola tishan som jag tränade i idag! "Three reasons to be a teacher: June July August" :P
 
Köttaaaa!

Kommentarer
Postat av: sandy

HEJA vad du är duktig!! :D

2013-03-21 @ 20:53:36
URL: http://sandylindell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0