Filmjölk <3

Jag har dött och kommit till filmjölkshimmeln. Alla lyxfrukostar kan slänga sig i väggen jämför med enkelheten filmjölk, falu knäckebitar och kanel. Om jag inte kommer att blogga om frukostar på några veckor så är det för att jag kommer äta detta varje dag :P Nä skämt å sido, man måste ju variera sig, men fy katten vad gott. Idag blir det en ofrivillig vilodag eftersom Sebastian skulle väcka mig när han gick upp klockan 7 imorse för att jag tänkte träna då, men det glömde han haha. Så när jag vaknade vi 8 blev det för sent för att träna. Jag ska nog ha en lugn helg utan alkohol så kanske kan träna i helgen istället :) Idag är det dock jobb som gäller men jag börjar inte förens 12 så jag har en riktig slappmorgon. Återkommer med muffinsrecept strax! 
 
Filmjölk med bitar av falu knäckebröd och kanel. Hembakat bröd med skinka, keso och ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0