Jobb och kvällsträning

God morgon! Idag är det dags för jobb men jag vill bara till gymmet haha. Det får bli gymmet när jag slutat jobba ikväll så det blir sen träning och sen middag, men men. Jag tycker det är så himla drygt att komma hem från gymmet vid 21 på kvällen och laga middag då, hur gör ni andra som kvällstränar? Jag kvällstränade aldrig innan då jag tränade på gymmet som låg nedanför så blev det på morgonen, men nu känns gymmet för långt borta för att träna på morgonen. Nu ska jag göra mig klar för jobbet, ha en fin dag allihopa!
 
Blåbärsgröt gjord på 1,5 dl havregryn, 2,5 dl mjölk, ½ dl blåbär. Toppad med blåbär, hallon och jordnötssmör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0