Långfredag

Hej bloggen! Vi hade det så himla trevligt igår hos min moster, alla var samlade, förutom Sebastian som tyvärr jobbade. Vi åt gott och hade trevligt, jag höll mig till ett glas vin bara så att jag kunde träna idag :D Så imorse var jag och Sebastian på gymmet, det var dags för legday! Och jag invigde mina nya snygga träningstights :) Nu är det dags för en kort jobbdag, vi har öppet 12-16 idag. Efter jobbet ska jag göra efterrätt till ikväll, vi ska nämligen ha påskimiddag hemma hos mamma och jag står för desserten. Hoppas ni får en trevlig långfredag! 
 
Kär i mina träningskläder :D 
 
Idag åt jag en supergod kokosdavos! Toppade med varma hallon, kokosflarn och kakonibs :)
 
Kokosdavos
1 dl havregryn
1 dl kokosmjölk
2 msk kokos
2 msk mjölk
1 msk stevia (eller annan sötning)
1 krm vaniljpulver
En skvätt citronsaft
 
Blanda ihop ingredienserna i en skål dagen innan och låt stå i kylen över natten. På morgon kan du blanda ut det med en skvätt mjölk till innan servering. Ät som den är eller toppa med något gott. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0