Påskafton

God morgon! Hann inte blogga igår, var som sagt hos mamma på påskmiddag efter jobbet och vi var där hela kvällen. Det var trevligt och vi åt god mat och god efterrätt, jag hade gjort ananaspaj som ni ska få recept på. Nu ska jag iväg och jobba och ikväll ska vi ha förfest här hemma för att sedan gå ut! Hoppas ni får en trevlig påskafton :)
 
Gissa om jag är glad för mitt våffeljärn? Det blev våfflor idag igen :) Denna gången testade jag att göra bananvåfflor gjorda på 1 ägg och 1 mosad banan, som toppades med kvarg, jordnötssmör, varma hallon, kiwi och kalorifri sirap. 
 
Eftersom det är påskafton så blev det påskiga ägg på frukostbordet idag igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0