Snart helg!

Hej hopp! Idag har vi skrivit så det rykt om det för att bli klara med examensarbetet, vilket även har varvats med så många skrattanfall att jag nästan tänkte att jag kunde hoppa över att träna magen som jag tänkt idag :P Jag var egentligen sugen på ett spinningpass idag men det fanns endast ett 30-minuters på "mitt gym" vilket kändes för kort samt ett 75-minuters på city-gymmet vilket kändes lite väl tufft. Det fick istället bli att kötta ben idag igen och jag använde även den lilla lilla energin som fanns kvar i slutet till att träna lite mage. 
 
Efter en lång vecka, en lång dag idag, ett hårt träningspass och middag är jag nu helt slut och ska sova så gott inatt! Gud vad härligt att det är fredag imorgon! 
 
 
Middag ikväll blev nötfärsbiffar, wokade grönsaker och tzatziki gjord på kvarg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0