Spinning och wok!

Hej bloggen! Vart fasen tog hela denna dagen vägen?? Jag hann skriva lite på ex-arbetet och en sväng till gymmet men inte mer än så. Vet ni vad jag tränade idag? Ett 55 minuters spinningpass! Det var grymt så jag ska verkligen försöka få in det bland mina pass och försöka köra ett spinningpass i veckan. Efter gymmet gjorde Sebastian wokad kyckling och grönsaker med fitnessnudlar till oss, mums! 
 
Kom fram kom fram var ni än ääääär! Det kanske gömmer sig lite magmuskler under fettet trots allt, så jag får väl hoppas att lite spinning hjälper till att få bort lite fett :P 
 
Wok på kyckling, fitnessnudlar, broccoli, paprika, morötter, en näve wokmix, chili, vitlök, äggvitor och yakinikusås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0