Stress!

Okej, nu är jag så sjukt jävla stressad inför inlämning av examensarbetet. Vi har lite mer än en vecka kvar till inlämning och massor kvar. Vi hade handledning imorse och än så länge ser arbetet bra ut men han stressade också oss lite haha. Hade jag haft fria dagar fram till inlämning hade det känts bra men jag har mycket annat att stå i. Jag jobbar några dagar, har massa ärenden att göra idag, ska ha familjen över på middag på lördag, och ja kanske även hinna äta, sova och träna också? Streeeess!! Så ni får här dagens frukost sedan måste jag skriva så att det ryker!
 
Kvarg- och yoghurtblandning toppad med paulúns granola och gul kiwi. Riskaka med jordnötssmör, kaffe och vatten till det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0