Ugnsbakad bananpannkaka

God morgon! Gissa vad jag gör för ovanlighetens skull? Sitter i skolan höhö. Väldigt varierande dagar jag har :P Jag kom på imorse att jag har fan inte kommit i tid till skolan för att träffa Emine EN ENDA gång, sämst! Det spelar liksom inte någon roll om jag går upp 6 eller 8, jag kommer ändå alltid 5-10 minuter för sent haha. 
 
Som ni vet älskar jag ju bananpannkakor och imorse testade jag att göra ugnsbakad bananpannkaka! Det var faktiskt godare än jag trodde. Nej nu måste vi sätta igång med skrivandet här, hörs sen! 
 
Ugnsbakad bananpannkaka toppad med kvarg och hallon.
 
Ugnsbakad bananpannkaka
1 mosad banan
1 ägg
1 krm bakpulver
En nypa salt 
 
Blanda ingredienserna och häll i en portionsugnsform, sätt in i ugnen på 225 grader i 15-20 minuter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0