Vart tar all tid vägen?

Helluuu! Hoppas ni haft en bra dag :) Det har jag iallafall. Trodde aldrig att det skulle kunna vara så kul att skriva examensarbete men gud vad mycket skratt det är varje dag. Jag har fantastiskt roliga klasskamrater :D Dagen har bara flugit förbi och efter skolan stack jag till gymmet för ett rygg- och bicepspass. Tänkte avsluta passet med cardio men även den tiden rann iväg och helt plötsligt var det sen kväll. 
 
Här hemma sitter vi nu på nålar framför Barcelona-Milan matchen och i kylen står en nyttig raw-brownie på kylning, blir kanske provsmakning ikväll men jag tänkte iallafall ta med den till skolan imorgon :)
 
Idag körde jag på helsvart med några små inslag av färg, hade bland annat den nya sport-bh:n på mig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0