Zombie

Zzzzzz! Idag är jag trött... Jag kunde verkligen inte sova inatt (kan det vara fullmåne må tro??) och vaknade 6 imorse så hela morgonen har jag gått runt som en zombie och hällt i mig kaffe. Solen skiner iallafall och det är 5 minusgrader så jag får nog lite energi när jag kommer ut. Jag och Emine ska träffas på skolan som vanligt kl 9 men jag tänkte faktiskt bege mig hemifrån redan nu, jag är nämligen världens snällaste kollega som ska förbi jobbet och lämna det som är kvar av Banoffee pajen :P De är nämligen små kakmonster som väldigt gärna ville äta av kakan om det blev något över :) 
 
Dagens frukost: kvarg- keso- och yoghurtblandning toppad med cashewnötter, gojibär, kokosflarn och blåbär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0