1 maj!

Hej bloggen. Ny dag, ny tag och ledighet! Helt plötsligt känns ledighet mitt i veckan som lyx och jag fick sova 9 välbehövda timmar inatt. Idag fyller min morfar år och istället för att fira på kvällen med middag så ska vi fira på dagen eftersom alla är lediga, det blir födelsedagslunch hemma hos mamma. Det är om 30 minuter och jag har inte ens börjar göra mig iordning så får nog sätta igång nu. Träningsväskan följer med till mamma så det blir gymmet efter firandet :)
 
Jag fortsatte på det exotiska temat till frukost, känns så fräscht! 
 
Passionsfrukost- och mangopannkakor
1 dl mixad mango
1 passionsfrukt 
1 ägg
1 dl havregryn
Ev. en skvätt mjölk
 
Blanda ihop ingredienserna och stek små pannkakor. De håller tyvärr inte ihop så bra, vänd därför försiktigt och inte för tidigt! Jag toppade med mango, passionsfrukt och kvarg blandat med passionsfrukt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0