Beställning från Iherb

Idag hämtade jag ut en efterlängtad leverans från Iherb.com med så sjukt goda proteinbars från Atkins samt en burk med jordnötssmjöl. Jag brukar aldrig beställa från utlandet men denna beställningen blev inte dyrare än från en svensk sida, dessutom har jag inte hittat dessa produkterna på en svensk sida. Barsen från Atkins har jag hört mycket gott om så jag var ju bara tvungen att prova, beställde endast en smak (cookies n' creme) då jag har hört från många att den ska vara godast. Och OM de var goda!! Någon som har testat någon annan smak? Det lär bli en beställning igen nämligen :) 
 
Jag slapp tull och skatter då ordern hamnade under 4 lbs (pounds) och dessutom hade jag en rabattkod som ger 5$ rabatt på ordrar under 40$ och 10$ rabatt på ordrar över 40$. Dessutom är frakten billig (4$). Smaken på de bars jag valde var den dyrare varianten (cirka 8$ för 5 bars) men det fanns smaker som var billigare. Med frakt inräknat blev det cirka 10 kronor per bar vilket är mycket billigare än hemma i Sverige! För att slippa tull och skatter kan man beställa 5 lådor med bars för att hamna under 4 lbs. 
 
Om ni också vill beställa dessa grymt goda bars eller något annat kul från hemsidan så är här koden som ger er rabatt på ordern: DMV625. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0