Boxning!

Hej bloggen! Alltså fyfan vad jag är slut efter boxningspasset tidigare idag. Det var SÅ jobbigt. Jag hade blodsmak i munnen under nästan hela passet haha.  Jag undrar hur kroppen kommer att kännas imorgon... Men det var faktiskt kul, långt över förväntan! Till skillnad från många andra pass så tränar man ju i par och det var såklart jätte skoj att träna tillsammans med mannen min. Efter en stunds återhämtning hemma lyckades vi iallafall styra upp middag och har haft en mysig kväll tillsammans. 
 
Till middag blev det wok på kyckling, sockerärtor, purjolök, frysta wokgrönsaker och fitnessnudlar. 
 
Kycklingen låg först och gottade sig i marinad gjord på hackad chili, vitlök, ingefära, lime, soja, lite ostronsås och några droppar fisksås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0