Ett besök på Gymgrossisten

Hej bloggen. Efter praktiken idag skulle jag hämta Bianca från mamma, då passade jag på att svänga inom bästa Gymgrossisten! Jag gick främst dit för att jag visste att de fått påfyllning av Walden farms kalorifria prukter men jag fick även med mig lite annat smått och gott hem. Jag köpte dels påfyllning av den kalorifria pannkakssirapen och även den kalorifria chokladsåsen som jag inte testat förr. Provade lite av chokladsåsen innan med kvarg och jag säger bara JISSES vad god!! Den smakade exakt som vanlig chokladsås, det är ju bara för bra för att vara sant. Nog om det, den blev även den godaste BCAA:n som finns och ett paket proteinpulver som jag inte testat förut. Jag dricker ju egentligen fitnessgurus protein men det är ju alltid kul att testa något nytt :) 
 
Middagen är i magen, lektionerna för morgondagen är färdigplanerade, Sebastian och Bianca är hemma igen så vad passar då inte bättre än lite serietittande i soffan?! Kanske kvarg och kalorifri chokladsås till det? :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0