Gräsänka

Hej vänner <3 Idag har det varit en hektiskt dag! Började dagen hemma hos min handledare tillsammans med övriga SO-lärare för rättning av nationella prov (de hade fått dagen fri från lektioner för rättning). GUD vad det är tidskrävande, ni anar inte. Efter lunchtid tog jag mig till skolan för att hålla två lektioner och sedan tillbaka för en stunds rättning igen. Vi kom en bit på vägen men det är fortfarande mycket kvar.
 
Har även varit och tränat, körde ett snabbt -men bra, pass för rygg och biceps. Nu sitter jag i min ensamhet (Sebastian är i Stockholm och Bianca hos mamma) och kollar eurovision och planerar morgondagens lektioner. Hoppas ni får en trevlig kväll!
 
Har ni förresten testat de nya smakerna från Loka? Precis som man kan ana var "chocolate shake" äcklig och "strawberry ice cream" god. Men det är en smaksak såklart. Har även hört att "lemon pie" ska vara god så den ska jag också testa :) Vad tycker ni som har provat de nya smakerna? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0