Helgen

Hej alla fina! Här kommer lite helguppdatering; igår var jag tillbaka på jobbet och det var mysigt att jobba igen med min fina Sandy <3 På kvällen mötte jag upp Emine på lilla torg för några glas, SOM jag har saknat henne. Vi är ju vana att träffas nästan varje dag men nu har vi inte setts på 4 veckor eftersom vi har haft praktik, så gissa om vi hade mycket att ta igen! Det blev dock ingen utgång för jag skulle vara vid liv idag eftersom Sebastian hade bokat bord för brunch idag. Vi har jätte länge velat testat Hiltons brunch (som numera är Scandic, men samma restaurang) men det har inte blivit av pga. jobb eller bakfyllor haha. Men nu tog Sebastian initiativ och drog dit mig. Det är ganska dyrt, men det var verkligen värt att äntligen testa det. Det var verkligen något utöver det vanliga med massor av musslor, ostron, fisk, kött, sushi, massor med dessert, frukt och chokladfontän. Sedan vi kom hem har vi legat helt utslagna av all mat, så det känns nästan som en bakissöndag trots allt :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0