Seb´s b-day!

Hej! Gud vilken mysig dag vi hade igår. Efter frukost och presentöppning gjorde vi oss iordning och tog med oss Bianca in till stan, Sebastian behövde nämligen byta storlek på ett par skor han fick i present. Vi gick in i ett par butiker och jag fick med mig lite shopping :) :) Det var såå varmt och fint väder så när det var dags för lunch köpte vi med oss sallader och satte oss vi kanalen för att äta och bara mysa i solen. Framåt eftermiddagen stack vi till gymmet och tränade axlar och triceps tillsammans, kom hem och gjorde oss i ordning, gick ut och åt god mat på Texas longhorn, köpte godis på hemmakväll som vi åt till en film hemma.
 
Idag är det ju en klämdag vilket innebär att vi är LEDIGA idag igen, lyx!! Det tänkte vi fira med att testa ett gruppträningspass tillsammans, vi ska prova på box :) 
 
Sebastian fick bland annat en cykel av mig, och som ni ser känner han sig stencool med sin nya cykel ;) 
 
Från gårdagens träningspass. Sebastian invigde skorna han fick av mig och jag invigde både nytt linne och nya shorts :) 
 
Om ni tycker om KÖTT så kan jag varmt rekommendera Texas longhorn. Mamma mia vilka kötträtter! Till och med jag som inte är så jätte mycket för en "köttbit" tyckte att det var jätte gott, jag åt en oxfilé som smälte i munnen. Jag kan säga att Sebastian var i himmelriket med sin ryggbiff på 400 g. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0