Träning!

God morgon höll jag på att skriva, men det är det ju inte längre! Hej får det bli! Äntligen bjuds det på lite vackert höstväder, det var efterlängtat. Igårkväll blev vi helt klara med målningen och då tyckte vi att vi förtjänade att sitta i vår nya soffa och äta godis från Hemmakväll, och så fick det bli. Första kvällen i lägenheten som vi satt ner och gjorde ingenting för en stund.
 
Idag börjar jag inte jobba förens 13 så jag tänkte att det kanske var på tiden att komma igång med träningen igen. Vi kommer fortfarande träna på SATS men på en annan anläggning, som jag dock inte är särskilt förtjust i, men det kanske ändras när man känner sig mer hemma där. Efter ett uppehåll på två veckor var det en riktigt seg start idag, försökte mig på ett benpass men jag var så himla svag! Usch vilket kasst pass, men som tur är så går det nog fort att komma tillbaka. 
 
En sneak peak på vår FANTASTISKA spis tillsammans med god mat. En kycklingwok som åts med mirakelnudlar, nam nam! 
 
Woken bestod av strimlade kycklingfiléer, chili, vitlök, ingefära, soja, fisksås, salt, peppar, lime, gul lök, sockerärtor, paprika och zucchini. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0