Vilken vecka som väntar!

Hej fina ni! Hur mår ni? Jag mår toppen! Jag har fått sova ut (vaknade utvilad klockan 7 dock haha), är ledig och denna veckan fyller jag år, vi flyttar och vi har massor med roligt att se fram emot till helgen. Kan vara den bästa veckan på länge! Har även haft en trevlig helg, men jag var helt slut. I lördags var jag på middag hos Sandy i hennes fina fina nya lägenhet, som förövrigt ligger nära vår nya så vi kommer kunna ha följe hem från jobbet :) :) Sandy bjöd på god mat, vi drack och hade skoj, sedan dansade vi hela natten på Wonk där det var Halloweenfest. Och vi var givetvis utklädda! Igår jobbade jag efter några få timmars sömn så det var en kämpig dag, det märks att man inte är 20 längre ;) 
 
Idag packar jag för fullt, vi har massor kvar så det känns lite stressigt. Vi har använt slut på alla nya flyttkartonger som vi hade i lägenheten och i helgen upptäckte vi att vi har haft inbrott i vårt vindsförråd och bland annat våra gamla flyttkartonger som stod där har blivit stulna. Så jävla typiskt!! Så nu har jag precis varit på Clas Olsson och köpt nya, så jäkla tråkiga pengar att lägga. 
 
Nu ska jag strax fortsätta med packningen men jag tänkte faktiskt publicera lite recept, inte jättespännande sådana men ändå! Jag har ju varit lite dålig på att blogga på senaste tiden men jag har ändå tagit bilder på frukostar och middagar så jag har en del på lager till er :) 
 
Jag, Michis och Sandy i lördags :) 

Kommentarer
Postat av: sandut

HAHAHA alltså jag ser ju sååå sjuk ut.. Tack för en rolig kväll iallafall ;D

Svar: Skit snygg som alltid! Det är jag som tackar <3
Josefina

2013-10-28 @ 19:53:16
URL: http://sandylindell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0