Älskade pannkakor

God morgon! Inatt har jag sovit ut, så himla skönt. Sitter just nu och dricker upp mitt kaffe och ska strax till jobbet, efter jobbet blir det gymmet med älskling :) Dessa rutiner alltså, gotta love them. Förresten, vad många ni har blivit nu som läser bloggen, det är superskoj! 
 
Imorse hade jag gott om tid för frukost, vilket innebar tid för att göra pannkakor :D Kolla in vilka godingar;
 
Kokospannkakor (som senast, fast andra ingredienser) toppade med jordnötssmör, kokosflarn och hallon. 
 
Kokospannkakor
3 äggvitor
½ dl mjölk 
3 msk kokosmjöl
1 msk turkisk yoghurt
1 msk stevia strö
1 krm vaniljpulver
1 krm bakpulver
 
Vispa ihop ingredienserna och stek små pannkakor (lättare att vända om man gör små). 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Jag återkommer flera ggr om dagen och läser lite recept.Vilken inspiration jag har fått på hälsosam mat utan socker och pasta m.m. Tack! Skulle du inte kunna skriva hur en träningsvecka ser ut för dig, hur många reps osv. Jag är helt ny i träningsvärlden och känner mig lite lost :(.

Svar: Vad kul att höra Sofie, så glad jag blir! Absolut kan jag skriva det, jag skrapar ihop ett inlägg :)
Josefina

2013-09-03 @ 11:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0